Benvolguts amics i clients,


A aquesta hora estem a punt de tancar la festa d´enguany i ja estem pensant en com millorar-la per a la propera edició. Els comentaris personals han estat favorables, de totes formes som conscients de que no som perfectes.


Per intentar aconseguir aquesta perfecció ens agradaria saber el vostre parer personal i mes sincer. Les respostes favorables, sincerament i amb el vostre permís i de forma anònima, les publicarem els membres del grup de Corbera Sabors, els negatius els estudiarem i els tindrem molt presents per donar.los un remei que satisfaci a tothom.


Us agraïm l´èxit assolit en assistència i desitgem que us resti un bon sabor durant mooolllllttttts dies, gràcies a tots.


Atentament.


Casa Nostra.




Apreciado cliente/a i amigo/a:
A estas horas estamos a punto de cerrar la presente edición de la Fiesta de Corbera Sabors, la Noche de los Sabores, i estamos ya pensando en que fallos hemos tenido y que hacer para mejorar.
Para ello necesitamos vuestra opinión, los comentaros presenciales han sido favorables, sin embargo somos conscientes de que no somos perfectos y que tenemos que mejorar para hacercarnos cada dia mas a esta pretendida perfección.
Por ello rogamos nos hagais los comentarios de que les ha parecido el encuentro y donde hemos fallado, los comentarios positivos, con vuestra autorización las publicaremos, las negativas las estudiaremos a fondo para resolverlas en próximas ediciones.
Les agradecemos el éxito de assiténcia logrado y que ha superado las previsiones más optimistas, esperamos que les haya dejado un buen sabor para muchos dias.
Agradecidos siempre
Casa Nostra